Tuesday, December 28, 2010

1g naek rm10.Emas melotop kaw2 lagi.

Berkat amek berkat majlis peminangan adk laki aku la ni.haha.aku gak yg tgh dok mnunggu.oh mama sy mau kawen...alhamdulilah.emas naek 1g rm10.kalo de 100g..? Dh untng rm1k.2 kalo 100g.yg memborong smpai 200g 300g phm2 la tebal poket mcmne.x smpai sbln dh untng 1k.jaohnye ASB kne tapaw..bkn setiang 2.bkampong2 kne tingal.hehe.pada yg sempat borong emas baru2 ni tahniah,byk untung tu.jgn pg mahgribi udah la.haha.pape pn jgn lupe zakat n sedekah,kalo korang nk sedekah kt anak yatim blh sedekah kt aku tau.past is past gone is by gone.hdup aku ttp dteruskn.skrng ni aku seda btapa naivenye aku ni,ilmu ni rupa2nye mmg xckup dakwat dilautan.skrng aku dh dpt 3 4 skil baru nk melipat2kn lg keuntngan dari emas ni.nti aku akn bg tau korang.mcm biase la kdi mamak kasim baba menjadi lokasinya,jgn lupe bwk pen,kertas n kalkulator tau.yg dluar kawasan blh cll aku,kalo ilmu free pn xnk nti aku buat ebook.
:-p

No comments:

Post a Comment