Tuesday, December 14, 2010

situasi yg tejadi pada kita apabila tahu pasal emas

hai...ASsalamualikum..satu pgalaman mnrik yg dpt dikongsi dan saya sendiri telah alami..serius punyer..tak tipu..


1~ bile org tau psal plaburan emas ni cnfrm mereka akn ckp.."kalau la aku tahu dulu.." mest aku bli byk2..kan da mhal nk beli skrg...4 thn lpas 1 gram RM80 je..skrg nk bli RM165 cnfrm..


2~bila dorg tau lak pasal duit kertas ni cnfrm mreka akn ckp " gile ke mkn tuan" "ko ni dera aku je"
dlu ada RM50 boleh beli mcm2 barang..sekarang bwk RM50 boleh bli 2 3 brg je..benci kamu!! mcne aku nk mju mcm ni..nilai ko smkin mgecil..apa nk jd ni..


bile mereka da sedar..mreka mula kumpul aset sbenar iaitu dinar dan dirham..aset yg khalis inflasi dan sntiasa naik nilainyer..mlindungi wang kertas dan aset sbnr kita..
ok..spe2 ada persoalan..jgn malu segan sila cll sy ditalian 013-3907789 dan jgn lupe sbarkan pada orang rmai yg belum tahu diluar sane..

No comments:

Post a Comment