Wednesday, December 8, 2010

Bank negara kaji mgapa bank2 di K.L smakin susut deposit.

Haa..ni citer yg panas..yg tau 2 tau la kn..once upon da time..mcm nk cte fairy tales la plak..hahaha..baiklah.bnk ngara menerima laporan dr pihak bank2 area k.l trdapat pengeluaran secara besar besaran hinga mencecah ratusan juta rnggt dlm masa sehari.slh sorang yg menjd petualangnya adalah aku.ya aku.haha..krna aku x thn duit aku dmkn inflasi plng bongok2 pn sthn 4%.buying power sejuta tngal rm960k.tu sthn.kalau 3thn tnggal rm880k.compare dgn emas kenaekn sthn 30%.mean emas yg bnilai sjuta menjadi rm1.3 juta,tu sthn kalo 2,3,4,5,6 thn?xjd 2 juta lbh tu?org bkn bodoh mcm dulu.ekonomi naek katanye tp ekonomi spe yg naek?ekonomi yg bijak wang je yg naek.yg typical2 tu berangan je r ye n truskn berangan.ape2 pn aku sygkn melayu.syg sgt.

No comments:

Post a Comment